zaterdag 22 augustus 2015

Veiling bij Haakjuffie t.b.v. Tuinderij Ganzert

Vandaag is de dag van de grote * Haakjuffie * poppen veiling.
De veiling is van zaterdag 22 augustus en sluit op zondag 30 augustus om 10 uur in de ochtend. 
De complete opbrengst komt ten goede aan die lieve Esther en Berry 



... en nog zoveel meer popjes waar je op kunt bieden.

Het hoe en waarom kun je lezen bij Haakjuffie, wat een kanjer is zij toch!
Diep respect voor deze sterke vrouw.

Klikken jullie allemaal even door?

8 opmerkingen:

  1. Ik volg Haakjuffie al een hele lange tijd. En ik heb ook zo veel respect voor haar. Ze heeft me Hazel gestuurd.
    Daarom doe ik ook mee met de veling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi dat jij deze oproep deelt lieve Syl XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb het zopas vernomen en ben ondanks ik deels op de hoogte was van haar ziek zijn toch serieus geschrokken. Natuurlijk ga ik mijn steentje bijdragen.Respect voor onze lieve Haakjuffie !!!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Respect hoor, zo'n mooi initiatief. Lief ook dat jij er reclame voor maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig stoere en lieve dame die Haakjuffie! Een voorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Strange "water hack" burns 2lbs overnight

    Well over 160 thousand women and men are using a easy and secret "water hack" to burn 2lbs each night as they sleep.

    It's scientific and it works with anybody.

    Here are the easy steps for this hack:

    1) Get a clear glass and fill it up half full

    2) And then learn this weight losing HACK

    you'll become 2lbs skinnier as soon as tomorrow!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...