maandag 31 augustus 2015

Shawl in Softfun Batik

Deze bollen Softfun had ik al een tijdje in huis en ik ben ook een paar keer begonnen met een doek.
Maar het werd niet naar mijn zin. Scheepjes Softfun Batik is een zacht garen van 60% katoen en 40% acryl en heeft een velours uitstraling. Ik vond het niet mooi als het dicht gehaakt werd en heb dus steeds weer uitgehaald.
En toen kwam ik het patroon van de Roadtrip Scarve tegen (die ik dus al eerder heb gemaakt in Stylecraft Cabaret) en voorzien van een zelfbedacht randje is dit toch weer een héél andere shawl geworden.

5 opmerkingen:

  1. Hij is mooi Syl :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden hoor! Softfun is heeeeerlijk garen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Did you realize there is a 12 word phrase you can say to your man... that will trigger intense feelings of love and instinctual appeal to you deep within his heart?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, cherish and guard you with his entire heart...

    12 Words That Trigger A Man's Desire Instinct

    This impulse is so built-in to a man's genetics that it will drive him to work harder than ever before to make your relationship as strong as it can be.

    In fact, fueling this powerful impulse is absolutely mandatory to achieving the best ever relationship with your man that the second you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You'll soon notice him open his soul and mind to you in such a way he never experienced before and he will perceive you as the only woman in the universe who has ever truly understood him.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kun je wat meer vertellen over het zelfbedachte randje dat je aan de shawl hebt toegevoegd? Greeting : Telkom University

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...