woensdag 18 februari 2015

Verleiding in de Kringloop

Ik geef het toe, ik let op het uiterlijk....
Want het oog wil ook wat... toch?

Ik heb het over de manier hoe ik kijk in de kringloopwinkel.
Duizenden boeken staan er, ook best veel hobbyboeken. Maar het overgrote deel gaat over kaarten maken en dat is dus niet wat ik meeneem.

Mijn oog wordt altijd getrokken naar kleur, fleurige boeken.

Zoiets als dit dus :
Op slag vrolijk !

En dan denk ik aan de mooie viltlapjes die ik nog heb liggen
en aan het moois dat je ervan kunt maken in combinatie met zo een fijn borduurseltje.

En dan mijmer ik wat verder, want kán ik dat?

Gewoon proberen denk ik?

* * *


18 opmerkingen:

  1. Ik moet bij dit boek direct aan Moos denken met haar borduursels van laatst. Het ziet er wel heel 'kunstig' uit! Ik weet niet of ik het geduld ervoor zou hebben....

    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie boeken ..fleurig en natuurlijk kan je het .. Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk kan jij dat! Ik had je kringlooplogjes gemist, leuk! En thanks nog voor je leuke Valentijnskaart, wat een leuke verrassing zeg... :) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad mooie , kleurige boeken...daar kan jij vast wat mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke kleuren en wat een schattig vogeltje op de eerste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoor! Als je er de tijd voor neemt kan je dat natuurlijk! Ik heb ook een zwak voor de boekenafdeling van de kringloop. Oude modebladen en Ariadnes e.d. vind ik lastig om te laten liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, kringlopen, I love it! Mooi boek heb je gescored.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hup, hup, hup, aan de slag :) !
    Je kan het, ik weet het zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij gaat jou dat lukken! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooohw... mooi! Als jij het niet had gedaan, had ik ze wel meegenomen. Heerlijk...! X Stéphanie (Handwerkjuffie)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooohw... mooi! Als jij het niet had gedaan, had ik ze wel meegenomen. Heerlijk...! X Stéphanie (Handwerkjuffie)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van proberen kan je leren zei ik vroeger tegen mijn kinderen en daar zit veel waarheid in...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie vondsten weer je moet er kijk op hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je vond echt leuke boekjes, je moet het gewoon proberen, dit zal vast lukken als je doorbijt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi, hoi! Ik ontving vandaag een hele lieve en leuke valentijnskaart! Bedankt Sylvia, wat een lief gebaar :)
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi, hoi! Ik ontving vandaag een hele lieve en leuke valentijnskaart! Bedankt Sylvia, wat een lief gebaar :)
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja idd Syl, gewoon proberen meis. Niet geschoten is altijd mis!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ken dat, kleurrijke zaken trekken me ook altijd meteen aan in de kringwinkel!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...