donderdag 21 november 2013

Pen 14 --- zere vingers

Pen 14.... het gaat wel lekker snel maar wat heb ik er een zere vingers van!

breier-de-brei alle steken recht

en zo werd het een lap, precies de voorkant van een kussen.

Nr. twee staat op de pennen en vordert gestaag, zou ik het gaan redden met m'n wol ? Fingers crossed...

Ik denk dat ik voor de achterkant een fleece dekentje ga gebruiken, die heb ik hier namelijk nog liggen:-)
En ik vond nóg iets in mijn te recykleren bak dat hier mooi bij past, ow dat gaat helemaal leuk worden.
Ik wil er ook nog een klein kussentje bijmaken in een iets lichtere tint petrol/turquoise. Ik heb gewoon zijn mijn kamer wat kleur te geven.

Ik ga zo weer even verder, kinders in bed, mams op de bank, helemaal fijn!

xxx




26 opmerkingen:

  1. o gaaf maar wat zijn die naalden dik. Ik was van de week bij iemand die had pennen nr 20 liggen nou daar zou ik niet mee kunnen breien wat een stokken zeg. Ik hoop dat je garen genoeg hebt help het je hopen succes verder, je krijgt zo vast een mooie kamer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij wordt super!!
    Hopelijk heb je genoeg garen!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owww syl dit is so cool ♥ succes wel met je handen/vingers hoor

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er nu al gaaaaaaaf uit meis!!!
    Dat worden verdomd mooie kussens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi en lekker zacht uit!
    Succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en heerlijk de blijheid die er afspat lekker doorgaan word leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh lijkt me heerlijk zacht om tegenaan te kruipen zo'n heerlijk knuffelkussen wordt dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super! Dat wordt een fijn kussentje! Ik zag de wol gister liggen maar heb hem braaf laten liggen, nu heb ik er toch wel spijt van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt zoooooooooooooooo zacht !! Voor 1 lap heb je ongeveer 2½ streng nodig. Ik heb het precies gered met 5 strengen voor 2 lapjes.1,29 per streng was het, was afgeprijsd.

      Verwijderen
  9. kan me voorstellen dat je met dat dikke garen zere vingers hebt had ik toen met haken met dit garen ook.Sterkte met deel 2
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ge je snel zeg! Het wordt zo een heel mooi kussen!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er lekker zacht uit.. Zo'n kussentje zou ik ook wel willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het mooi zo 'dicht' als het werkje is! Komt dat nou door die wol, of door de steken?

    Kringlopen is leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er prachtig uit en ik ben helemaal weg van de kleur! Hopelijk lukt het je om er nog een tweede mee te breien. En als alles klaar is, is het showtime!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En in mijn favo-kleur, kan niet anders dan mooi worden! Ik heb dat ook wel, hoe dikker de naalden, hoe meer pijn aan mijn vingers. Maar een beetje afzien voor iets moois, moet kunnen hé ;-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oef straks heb je nog rsi van dat grove materiaal ! ik ben er in ieder geval niet handig mee. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat !
    fijn weekeinde xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. goed bezig hoor en wat doe je dat ook snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ♥ beautiful! Happy weekend, my dear friend! xxx Riitta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooo dat wordt al mooi hoor Syl en die zere vingers vergeet je snel als je zulke plaatjes op de bank hebt leggen. Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er goed uit.
    Mooie kleur.
    Ben benieuwd naar zijn kleinere broertje!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...