maandag 23 september 2013

Meer Post

Yep, nog meer post :

Ow.... ik word er zo blij van, kijk nou wat die lieve Maddy voor mij heeft meegenomen uit Denemarken ♥
Als troost omdat mijn vakantie zo in het water is gevallen. Nou zeg, wat een verwennerij en vooral... wat ontzettend lief.
Ik val bijna in katzwijm bij het zien van dat mooie blikje vol met labeltjes. En die snor.... dat zijn post-it snorretjes hihi. Wat heerlijk zo een Deens envelopje :-)

Blogland is Lief, Blogland is Fijn
en daarom wil ik daar graag zijn

(ze bedenkt 't waar je bij staat maar ik meen het wel!)

                               ---------------------------------------------------

En deze geweldige post kreeg ik van Mapi met wie ik een snailmail ruilde.
Oelala ze heeft héél goed naar mijn pinterestborden gekeken. Ik vind dit allemaal zó leuk!
Een prachtige uilenkaart, 2 superlieve hertjes servetjes, mooie papiertjes, stickertjes, mooie knoopjes (lijken wel snoepjes), vlindertjes, bloemetjes, slakjeszegel, insecten (jaaaaaaa!), vogels, kaboutertjes, rood-met-witte-stippen, labeltjes, een kalendertje, veel hè ?!

en ook dit nog, die kaartjes zijn té lief!
Klik vooral ook eens door naar Mapi, ze heeft een leuk blog, maakt mooie poppen maar ze doet nog veel meer en bovendien kan ze mooi vertellen. Daar kunnen best wat volgers bij.

Heerlijke post, dank jullie wel !

x Syl

20 opmerkingen:

  1. Ik word er helemaal vrolijk van
    als ik al die mooie post zie voorbij komen.
    Veel plezier met alles!
    Fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauwie wauw wat een gave post van beide dames echt super en nu snel naar het blog van Mapi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ene heerlijke post <3
    Ik ga snel even gluren op dat laatste blog.. poppen, I love it! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh wat is die Maddy toch een schatjepatatje hihihihi

    Heerlijke post moppie!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk weer allemaal !! fijne week liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk weer allemaal, altijd leuk als anderen aan je denken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk zo een dik pak post op je mat-wie vindt dat nou niet leuk ..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw die snor post-it's zijn echt te gek zeg! ik ben jaloers.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blogland is inderdaad heel erg aardig, kan het alleen maar beamen. Wat een leuke spulletjes heb je gekregen! Allemaal even schattig. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat zal dat genieten zijn! =) Ik ga zo maar es weer wat versturen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je er zo blij mee bent, dat was ook de bedoeling !
    Jij nogmaals bedankt voor al die leuke kleine verrassingen.
    Dit is zeker voor herhaling vatbaar,
    Heel veel liefs en maak er een mooie week van
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is je van harte gegunt hoor, heel veel plezier er mee, het was een klein 'pleistertje op de vakantiewonde'...hihihi...vond het zo sneu hoe dat allemaal (mis)liep! Geniet lekker van al je mooie post! xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh gezellig maar weer al dat leuks!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super toch dat zijn van die fijne envelopjes waar je lekker vrolijk van kan woorden
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. is dat even genieten zeg ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja héérlijk blogland en fijn dat jij daar deel van bent :-) Geweldige post voor een geweldige meid hé, kan niet anders :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat super lief van Maddy! En ik deel je mening over Blogland hoor. Mooi versje ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...