maandag 29 april 2013

Memory en hobbyspul

Jaja dames.... ik heb er nóg een memory bij ! Een heel bijzondere zelfs....
want deze... heb ik níet zelf gekocht maar gekregen van Fotootje Vandaag. De hele maand april stond bij haar in het teken van tekeningen strooien. Zo een leuk idee. Kijk eens wat ze naar mij toe strooide, een superleuke zelfgetekende memory!

en van alle kaartjes 2 stuks natuurlijk, anders is het geen memory. Ik vind dit wel zo knap ! Ik ben bezig om iets terug te strooien :-) Wordt geen tekening hoor, geen goed plan.
 
Ook van Ellen kreeg ik verrassende post. Ik had haar wat bloemige lapjes toegestuurd voor haar hartenproject en dit kreeg ik zomaar terug. Dat had natuurlijk niet gehoeven maar ik verdenk Ellen ervan dat ze post versturen en mensen blij maken stiekem net zo leuk vind als ik hihi.
 foto is niet scherp, ligt niet aan je ogen haha
Een grappige kabouterkaart met allerlei heerlijke knutsel frutsel snailmail spulletjes om blij van te worden én een fotolijstje met schattig meiske :-)
 
Heel erg bedankt dames !

Het regent hier op dit moment, zo niet gezellig buiten.
Ik denk dat ik me vandaag mar weer eens verder ga storten op m'n recykleerproject. Er is al het e.e.a. af maar niet naar m'n zin dus ik moet het nog een beetje gaan veranderen. En verder.... moet ik hoognodig aan de strijk beginnen, die mand is nu (ongelogen) ongeveer 1 meter hoog. Even op m'n tanden bijten dan maar en denken aan het fijne gevoel als het klaar is...

***

28 opmerkingen:

  1. Wat een fijne post! Dat meiske is echt heel schattig!
    Veel strijkplezier! Misschien doe je met al die kleren wel inspiratie op voor je recykleerproject!

    Fijne dag!
    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne post! Tijdens het strijken gewoon even denken aan al het creatiefs dat je daarna kan gaan doen ;-) dan vliegt de tijd vast om! Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg, dat zelfgetekende memory! Dat is er eentje om te koesteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een bofkont ben je toch weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super tof zeg dat memory-spel! Reminds me... ik heb 'ergens' nog een blanco puzzel liggen. Krijg ineens inspiratie om er wat mee te gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook bakken regen, maar je blij maak spullen maken veel goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, zo'n mand stond hier afgelopen week ook en inmiddels groeit de stapel alweer... Succes!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben op de helft.... even pauze.... tot ik weer zin heb...

      Verwijderen
  8. Wat lief dat memory-spel en strijken bleehh veel succes er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aardig zeg!
    En strijken dat besteed ik tegenwoordig uit....;)
    De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  10. waaaaa, wat een gave dingen heb jij weer gekregen zeg!
    Vooral dat zelfgemaakte memory spel is te leuk, waanzinnig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jij kunt wel een memory winkel beginnen :-) Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. We zullen nu maar geen potje memory spelen .... ik onthou niet veel op dit moment hahahahahahaha

    Is wel prachtig meis!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je het zo leuk vond, graag gedaan.En voor iedereen die nog wil, april duurt nog 1 dag dus wie dat wil heeft vandaag en morgen nog de kans een tekening aan te vragen (of een memory;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat weer een heerlijke verwennerij. Het memoryspel is wel heel bijzonder. Het blijft leuk om post te krijgen èn te versturen!
    De strijk: tja, als alles weer in de kast ligt, is het toch wel weer fijn ;)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahaha, de mijne is 1,20 m nu denk ik :-) Misschien eens samen aan de strijk en lekker kletsen ondertussen? :-) Fijn al die post. Het memoryspel is echt wel uniek, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, nou dat is een idee. Ik ben nu op de helft van die grote mand. Onderop liggen overhemden, maar die verschuiven steeds weer naar onder. Hoe zou dat komen.

      Verwijderen
    2. Gelukkig dragen mijn 'mannen' geen overhemden :-)

      Verwijderen
  16. wowww wat een heerlijke post zeg

    enne heb je de strijk te maken

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. owwwwwwwwwwwwwww ik bedoel heb je die klaar ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi memoriespel!! Wat zul jij een dijk van een geheugen hebben, schijnt goed te helpen voor een sterk geheugen!!

    En je strijk... sterkte er mee (ik kan ook erggg goed stapelen;)


    Groetjes,
    Miriam

    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hay meisie,

    Wat ben je toch heerlijk verwend!
    Wat tof toch allemaal.
    Geniet er maar van hoor, het is je
    meer dan gegund.

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ontzettend bedankt voor het vrolijke boekje dat je voor mij hebt gemaakt. Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...