vrijdag 26 april 2013

Kringloop Liefjes (+ update uitslag)

Dit was goed voor een sprongetje, dat snappen jullie toch?
Ik moest mezelf op de tong bijten om niet een kreet eruit te gooien hahaha,
zo leuk vind ik dit :-), zooooooooo lief zijn die plaatjes!

dit gezellige glaasje mocht ook mee, beetje retro
een oud kaartspel
en 2 te schattige kop en schoteltjes
 
Dit was ook nog van de vorige ronde, want toen kwam ik echt bepakt en bezakt thuis.
Als het meezit mag ik vandaag weer, ligt eraan hoe laat de cv-monteur komt. Dat ding stopte er gisteren weer eens mee (vorige maand is er een monteur geweest, toch om niet lekker van te worden).

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden gisteren, doet me goed dat jullie allemaal duimen dat ik niets ernstigs onder de leden heb. Het onderzoek viel mee natuurlijk, foto's en echo, dat doet geen pijn. Je kunt aan het gezicht van zo een arts niet afzien wat er aan de hand is, hij zou de plaatjes bekijken en dan hoor ik meer via de huisarts. Vanmorgen heb ik weer even m'n plassie afgeleverd, assistente heeft het gelijk nagekeken en het was nu helemaal goed. De uitslag van het onderzoek is ook al binnen!! Ik mocht meelezen maar we begrepen er samen niet heel veel van, ik las wel iets van 0.9 cm maar omdat zij er ook niet echt veel van kon bakken adviseerde ze me om 10 uur de huisarts te bellen. Wel mooi dat de uitslag er al zo snel is. I will let you know!

Het regent hier en dat is best heel sneu voor al die kinderen die vandaag in het kader van de Koningsspelen gaan sporten. Christian zou om half 11 ook buiten iets gaan doen, ben benieuwd of dat naar binnen verplaatst gaat worden.

***

Update uitslag. Net de huisarts gesproken. Er zit wel een mógelijke niersteen in/bij m'n nier maar dat kan niet de klachten veroorzaken die ik heb. Zolang het daar zit geeft het eigenlijk geen klachten. Pancras normaal, lymfeklieren normaal, darmen normaal. En toch pijn in onderbuik. Zou kunnen duiden op iets aan m'n eierstok. En de genitaliën (stom woord) kunnen bij een echo zoals ik nu heb gehad niet duidelijk zichtbaar worden terwijl er op de verwijsbrief duidelijk vermeld stond dat dát juist ook goed moest worden bekeken. Dus nu krijg ik een verwijzing naar een gynaecoloog voor een echo. Dus ik ben nog altijd niet blij. Wordt vervolgd...
 

45 opmerkingen:

  1. Zo rond tien uur ga ik keihard voor je duimen!
    De titel kringloop liefjes is heel toepasselijk, zo'n lieve prentjes op die kwartetkaarten!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het allemaal zo vlot verloopt!

    De kopjes vind ik echt schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie schatten heb je gevonden. En wat fijn dat de uitslag er al zo anel is. Ik hoop voor je dat het mee valt.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had het gemist, hoop mee dat het niets ernstigs is!
    Je sprongetje om die kwartetkaarten begrijp ik maar al te goed :)
    jouw kringloop is goud waard, haha.
    Succes strakkies.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Duimen staan aan! En wat een prachtige vondsten whoeiiiii. Hopelijk gaat de regen zo liggen....Wat ene verschil met de afgelopen 2 dagen heh,,,
    Nogmaals ik denk aan je om 10 uur
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fietfieuwwww! Dat 'dieren quartet spel'.... Die is echt heel erg leuk!!! Als het vandaag droog blijft hier, net een paar spetters, fiets ik ook nog even naar de kringloop!

    Fijn dat het allemaal zo vlot gaat met de uitslagen van het onderzoek, scheelt een hoop zenuwen!

    Liefs!!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige plaatjes van dat kwartetspel. ik kijk nooit bij de spelletjes, misschien ook maar eens doen. Die kopjes zijn ook erg zoetig. Een prachtige kringloopscore! pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop op een goede uitslag! Dat glaasje is het helemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke spulletjes heb je gescoord!
    Volgende week dinsdag is het een speciale dag voor jullie,
    geniet ervan. Een troonswisseling gebeurt niet alle dagen!
    Fijn weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wowww dat wordt een snelle uitslag ( gelukkig)
    enne wat een mooie aankopen zeg die dieren kaartjes vind ik helemaal het einde ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ga voor je duimen straks, en wat een mooie vondsten weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ow die plaatjes spaar ik ook,maar het is goed zoeken,vooral de gekleurde met kinder prentjes zijn leuk,hopelijk is de monteur op tijd,ik duim ook voor een goeie uitslag,nou balen de regen,maar voor de natuur is het wel goed,ik wens je een fijn weekend,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje, wat spannend. Ik hoop dat je gauw echt weet wat er aan de hand is en dat het dan meevalt. Sterkte.
    Hopelijk helpen deze supervondsten een beetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als ik jouw berichten lees, krijg ik altijd ongelooflijk veel goesting om naar de kringloopwinkel te hollen!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. o getsie gedoe met je gezondheid... Ik hoop dat ze snel de oorzaak kunnen vinden en kunnen fixen!
    U heeft weer flink ingeslagen zeg....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mijn hart maakte ook een sprongetje bij de 1e foto.. die zijn geweldig dat is nou echt kringloop geluk !!
    =
    och jee nog een echo en nog een keer die spanning voor de uitslag :-(
    succes en sterkte hoor Sylvia. ! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, jammer van de regen hè?! En gisteren was het zo mooi...
    Maar de kids vermaken zich vast toch wel!
    Prachtige spulletjes heb je weer gevonden hoor :-)
    En ik hoop dat alles goed met je is,
    fijn dat je niet lang hoeft te wachten op de uitslag van de onderzoeken.
    Alvast een fijn weekend, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Das jammer meis dat deze echo nog niet veel uitsluitsel geeft. Een gynaecologische echo nu dus .... hoop dat je snel terecht kunt en dat het achter de rug is!!!!!
    Het is zeker nie leuk nie :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooohhhjouw "Quartetspellen" (toffe spelling!) zijn ook echt geweldig! Wat een heerlijke plaatjes.

    Wat naar dat je nu eigenlijk nog geen steek verder bent... Op welke termijn zou je bij de gynaecoloog terechtkunnen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik hoop wel snel, vanmiddag verwijsbrief ophalen en dan kan ik bellen.

      Verwijderen
  20. Wat vervelend dat je alsnog niks hebt aan de uitslag. Hopelijk kan je snel terecht bij de gynaecoloog.

    Wat een prachtige kringloopvondsten!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die diertjes! Woow *Instant in love* :)

    Hopelijk kan je snel bij de dokter terecht en is alles héél snel achter de rug!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh bah! Sterkte ermee. Je spulletjes zijn weer super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jeetje, wat naar zulke onzekere gezondheidsklachten. Ik duim ook voor je dat het iets heel onschuldigs is. Heel veel sterkte en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oei... Rustig aan! Hoop dat er snel uitsluitsel gegeven kan worden en dat 't allemaal niks ernstigs is... Ik duim voor je! Liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi wat een fijne kaartjes! Maar wat naar dat je nu nog geen duidelijkheid hebt. Rustig aan maar hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oei, niet leuk dat je nog weer naar het ziekenhuis moet. Hoop dat het allemaal snel achter de rug is en dat je duidelijkheid krijgt. Dit is niet echt prettig.

    Gelukkig heb je wel weer fijne inkopen gedaan bij de kringloop. Die kwartetspellen zijn prachtig. Bofferd! Heerlijk om daar even rond te kijken. Dat verzet de zinnen ook weer een beetje.

    Fijn weekend,

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gelukkig was al een heleboel uitslag helemaal goed, nu gyn nog hopelijk heel snel daar ook goede uitslag, sterkte! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heh jeetje wat rot. Ik hoop dat je snel bij de Gynacoloog terecht kunt. Zo jammer dat ze dat niet allemaal in één keer doen; nu heb je dan nog een keer de spanning. Hopelijk is de uitslag straks goed!
    Je hebt weer mooi kringloopvondsten gedaan, die kwartetspellen zijn erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een fijne spulletjes heb je daar weer zeg, heel leuk.

    En ik ga duimen dat er nisk anars is... wat een gedoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. he wat balen dat je nu nog niets weet!

    Maar wel leuke kringloop-gelukjes gevonden.

    En hou je brievenbus in de gaten, er is post in aantocht!

    xx Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ja wauw, voor die kaartjes zou ik ook een gat in de lucht springen. Wat een adrenaline geeft dat he, als je zoiets moois vind! Hé en wat vervelend voor je dat je klachten hebt. Ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt en dat het allemaal meevalt. Ik duim voor je! Hou je taai!

    Lieve groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke dingen heb je in de kringloopwinkel gevonden. Het is wel duidelijk dat ik hier te maken heb met een kringloop-prof ;)
    Wat naar van het doktersbezoek... Sterkte, Sylvia! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hè bah, moet je nog onderzoeken ondergaan ... stom hé? Maar goed ... de uitslag tot nu toe wa toch wel goed hé!

    prachtige dingetjes heb je weer gevonden zeg!! die kaartjes zijn echt snoezig!!! En die kopjes ... en die glazen ... super toch hé! Jij bent echt een geweldig stijlvolle speurneus!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat vervelend dat je eigenlijk niks wijzer bent geworden. Nu maar hopen dat je snel terecht kunt.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hey lieverd ik loop enorm achter met reageren en heb snel even bijgelezen. Geweldige foto van Christian zag ik langskomen, prachtige stapels recykleren kleding, prachtige kleurtjes...ik herkende zelfs een shirtje ;)...ik zag weer heel veel leuke post en las over je onderzoek en lees ook de update. Ik hoop echt datje binnenkort wat meer duidelijkheid krijgt en dat je van die vervelende buikpijn af komt. En kom je natuurlijk ook even via deze manier een dikke virtuele knuffel geven. Knuffffffffff! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja zie natuurlijk ook nog geweldig leuke kringloop vondsten. Ik sloeg onlangs ook een grote slag;)

      Verwijderen
  36. Sjee dus je weet nog niets,dan blijf ik duimen,liefs Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Goh, ik liep even heel erg achter. Ik duim mee dat het allemaal nog meevalt bij de gynecoloog en dat je snel weet waar je aan toe bent. En ondertussen fijn genieten van al je kringloopschatten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat vervelend dat je nu nog niet veel verder bent wat betreft je buikpijn. Hopelijk kunnen ze straks wel een oorzaak vinden en snel verhelpen. Dat "quartet" vind ik echt superleuk! Geniet van je kringloopschatten.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. He jakkes Syl dat is toch effies minder allemaal nu ben je nog niets verder maar je kringlooprondje was gelukkig weer heel succesvol;-)) Rustig aan en evengoed een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dit was nog van de vorige ronde hihi maar omdat ik gisteren zoooooooooo zielig was ben ik toch nog even naar de kringloop geweest waar een mevrouw nét voor mij er vandoor ging met een... Holland memory nou hoor!

      Verwijderen
  40. Hè bah wat een toestand.... Veel sterkte en hopelijk snel duidelijkheid! Liefs! X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...