maandag 18 maart 2013

Kringloopvondsten

Hóe kan het nou toch dat jullie bijna allemaal geraden hebben wát ik heb meegenomen bij de kringloop ? Tssssssss vast omdat ik er wel vaker mee thuiskom...

Jaja.... memoryspellen.... het leuke is dat ik deze allebei nog niet heb !
Het aparte van dit spel is, dat geen één kaartje hetzelfde is, je moet namelijk 2 kaartjes bij elkaar zoeken die met elkaar te maken hebben. Als voorbeeld het meisje met paraplu linksboven, die hoort bij het kaartje met de paraplu. Ik ga er niet mee spelen hoor. Ik ga gewoon genieten van al die mooie prentjes. Hetzelfde geldt voor het Jip en Janneke spel, die plaatjes hebben mooie ingetogen kleurtjes.
 
Ook vond ik deze en ik kon onmogelijk zien wat er in de doos zat want die was dichtgeplakt met wel 37 plakbandjes, zucht. Op de gok dus maar ik vind dit wel heel apart.
Hoewel het spel volgens mij best bejaard is, zijn de kaartjes op een of andere manier modern te noemen, gestyleerd. Ik vind ze leuk :-)
 
Ik kan er niet veel aan doen maar ik vond dus nóg een memoryspel. Een heel bijzondere die ik nog nooit bent tegengekomen. Met dit spel kun je gelijk de tafels leren.
 

En wie zou dat scrabble spel hebben laten liggen, precies... ging ook mee. Ik heb hetzelfde spel op zolder liggen, uit m'n ouderlijk huis, dat laat ik intact om echt mee te spelen. We hebben ons daar wat uurtjes mee vermaakt ! Maar deze ga ik lekker gebruiken!

Ook vond ik in het kaartenrek bij de kassa nog wat leuke kaarten waar ik geen moment over twijfelde. Met al die post die ik verstuur komt dat echt van pas.
De mevrouw achter de kassa (die mij onderhand wel kent natuurlijk) was bezig met het uitzoeken van spulletjes. Aangezien ik altijd in die bakjes aan het snuffelen ben vroeg ze of ik een blik wilde werpen in die megabak waar zij mee bezig was. Mijn oog viel op deze haarklipjes, de verpakking vond ik zo grappig en voor 10 cent mocht het mee.
 
Ik vond ook nog wat boekjes, laat ik nog wel zien, voordat dit een meeeeeeeeeeeeeeterslange post wordt !
 
Ik ga vandaag.... strijken (bah) én spulletjes voor een gezellig weggevertje bij elkaar zoeken.
 
Fijne dag !
Syl
 
 

 
 
 
 
 

48 opmerkingen:

  1. Ooooooh.... *slaakt een diepe zucht* Wat weer een prachtige memory spellen zo bij elkaar!!! Super leuk!!! En zelfs een srabblespel tegen gekomen, ik heb vorige week woensdag drie kringloopwinkels bezocht en er geen één gevonden.. Misschien moet ik gewoon ook maar niet meer zoeken naar memorie spellen en scrabble ;)

    Geniet lekker van al dat moois! :) Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer allemaal heel erg leuk uit! ben benieuwd welke boekjes je nog mee nam :-)
    Strijken vind ik zelf absoluut niet erg om te doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keileuke spulletjes zeg. Jij kunt weer vooruit de komende tijd! Groet en fijne week, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Quote: "Ik kan er niet veel aan doen.."
    ;)
    Hahaha, nee dat kun je ook niet,
    maar het is je gegund.
    Ik vind het leuk om zo met je mee te genieten.
    Die combi memory kende ik nog niet, dat auto spel ook niet.
    Goeie vondsten weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahahahaha, als ik het niet meeneem.... dan doet een ander het wel hè

      Verwijderen
  5. Weer helemaal leuk!
    Succes met de strijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. past vast nog wel in je hobbykamer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geslaagd, echt mooie dingen! Heerlijk even strunen in de kringloop :) Ik ga vanmiddag :) Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou jij krikt de omzet van de kringloop aardig omhoog ...
    Leuke dingen heb je gekocht ...

    Fijne maandag ... groetss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij hebt je buit weer binnen en geniet ervan! Geweldige winkels hé, die kringloopwinkels :) daar passeer ik ook graag af en toe.
    Groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, en al die arme kindertjes bij jou in de buurt vragen zich af waarom er nooit memoryspelen te koop zijn bij de kringloop... lol....Een goede buit weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ow Lien.... nou voel ik me schuldig. Oh wacht... plop.... het is alweer over hihi !

      Verwijderen
  11. Alice is jaloers ;) Rommelen in een bak is het allerleukste wat er is! Je spelletjes zijn ook weer heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zelfs scrabble! Daar kijk ik nou al een jaar voor! Ik denk dat ik te weinig bij de kringlopen kom... geniet er weer van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog nóóit een scrabble spel gevonden. Ik was op het juiste moment aanwezig in de winkel denk ik!

      Verwijderen
  13. Heerlijk, zo'n kringloop! En dan zeker met zulke vondsten! Succes met het strijken, dat is niet je hobby geloof ik ;)

    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog meer memory kaartjes....en dat scrabblespel echt geweldig!
    Eerlijk gezegd heb ik bij de kringloop hier, nog nooit een memoryspel of id zien liggen.
    Heb je ook het principe iets nieuw erin dan iets anders eruit...om eea op orde te houden?? Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen.
    Groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De dozen bewaar ik al niet, die ruimte heb ik niet. En ik ga een leuke give away bedenken, dus ik doe weer wat weg haha. Ik heb geen moeite met weggegeven, wél met weggooien :-)

      Verwijderen
  15. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww zo een scrabble spel ♥♥♥
    meis meis je hebt ook altijd de beste vondsten he !! geweldig

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. jij weet ze toch altijd weer te vinden hé, die schatten! ik vraag me af waar je het allemaal steekt!!! ik heb er helaas geen plaats voor, voor zulke leuke schatten maar ik geniet graag mee van wat jij in huis haalt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik laat de dozen verdwijnen, bewaar alleen de plaatjes... dat scheelt....

      Verwijderen
  17. Wat een zaligmakende zaligheden weer meisie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een vondsten weer! Leuk hoor :) Ik kom ze inmiddels ook wel eens tegen, maar neem ze niet allemaal mee. Moet van mezelf eerst iets doen met de dingen die al heb ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zie hier echt iemand die verslaafd is aan memorykaartjes, grappig :)
    Enne...ik strijk bijna nooit, misschien maar 10 minuten per week (voor 4 personen). Als je de 'gouden tip' wilt weten hoe ik dat doe, dan hoor ik het wel. Je hebt er wel een (simpele) droger voor nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou kom maar op met je tips : sylstil@planet.nl hahahahahahaha Ik strijk het liefst nooit namelijk maar sommige dingen moeten gewoon en die droger heb ik, dat helpt inderdaad ook :-)

      Verwijderen
  20. Wat leuk. Die eerste "versie" heb ik ook nog nooit eerder gezien. Des te leuker is het om 'm hier tegen te komen ;-)

    Ik ga om deze reden dus nooit naar kringloopwinkels. We wonen te klein en ik zou alles meeslepen. hahaha


    Lieve groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat grappig om te zien dat jouw oog in de kringloop naar de spelletjes gaat. Ik loop die eigenlijk altijd straal voorbij. Die scrabble en memory zijn wel leuk en goed dat je de gok hebt genomen met dat andere spel dat zo goed dicht zat geplakt! Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weeral zo een mooie buit! Ik spring daar gewoon veel te weinig binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tjeetje Syl, wat slaag jij toch altijd goed was dit bij Noppes of het Goed!! Dat memoryspel van Jip en Janneke is leuk zeg wat een gezellige plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit was bij Het Goed, ze zijn de Noppes helemaal aan het omgooien, ik was gewoon de weg kwijt haha!

      Verwijderen
  24. Wat een leuke vondsten weer :)
    Jammer dat je niet dichterbij woont, anders had je je strijk naar mij mogen brengen. Ik vind het een leuk karweitje om te doen, alleen hier thuis is er maar weinig te strijken zo met z'n tweetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een boel mooie vondsten heb je gedaan. Die memory spellen zijn echt leuk.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Vooral die van Jip en Janneke vind heel leuk.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ow ja, ik geloof, nee wacht, ik weet zeker dat ik al die spulletjes ook in mijn mandje had gestopt als ik ze was tegengekomen. Supergaaf, en dan vooral dat ene spel dat helemaal dichtgetaped zat! Wat een verrassing! Is je kamertje nu na de grote schoonmaak alweer aan het overlopen? Zo gaat dat bij mij altijd, vandaag de vraag ;)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mijn kamertje is inderdaad alweer uhhhh iets rommeliger haha

      Verwijderen
  28. Neeee hoor! ik ben helemaal niet jaloers op die gave memory spelletjes die je vind haha,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nou, dat heb je weer goed bij elkaar gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Syl, jij komt daar steeds op de goeie momenten lijkt het zo, fijne vondsten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk!! Jij kan weer lekker aan de slag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. jeetje, wat een coole dingen heb je weer gevonden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ohhh daar kun je heerlijk mee freubelen met al die spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hihi Syl toch...je bent toch een beetje kringloop-aholic hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Vooral het combi-memory is een steengoeie vondst! Leuk zeg! En ja, die doos met lettertjes ... Daar ben ik gek op! Scrabble toch? Maar je kunt er ook leuke woordjes mee leggen en opplakken op een schilderijtje met een plaatjes erbij. Geniet van je mooie spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wahauw wat ben je weer goed geslaagd zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ha ha je hebt er echt een neus voor, geweldig! En logisch dat je die niet laat liggen....

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...