donderdag 27 september 2012

Vest voor Christian, toch ook gerecykleerd...

Ahum.... dit vest.... zat in zo een tasje..... zo een tasje waar dingen in terecht komen die nog niet helemaal af zijn. Hier moest de rits alleen nog met een paar steekjes onderaan goed vast worden gezet, dat was alles. Zo stom dat dat dus blijft liggen.

Patroon Farbenmix Bandito, maar wel aan alle kanten aangepast en verlengd, gemaakt van lekker zittend fleece. De voering van de capucon is een dekbedovertrek ;-). En verder heb ik een Gaastra polo van hubby verknipt (ja ja was afgeschreven, wegens grote vetvlekken grrrr), dus nu heeft Christian een... Gaastra vest, nou ja.... soort van.

xxx Syl

28 opmerkingen:

  1. Goed dat je het hebt afgemaakt want het is een geweldig vest geworden. Maarre....ik ken dat soort tasjes hoor, al probeer ik het wel te beperken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind dat je dat enorm leuk hebt gedaan..met die gaastra letters
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf vest is dat geworden. TOf dat je die nog op tijd uit je tasje gevist hebt. Het zal je maar gebeuren, dat de rits af is en het vest te klein. Heerlijk voor in de herfst en winter. Je bent druk bezig zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. uuuh dát gebeurt regelmatig hoor, dat iets al niet meer past haha!

      Verwijderen
  4. Mijn eerste gedachte was ook: gelukkig dat hij het nog past. ;-)
    Het is een supergaaf vest geworden. En de temperaturen dalen, dus het komt vast goed van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken dat van die tasjes die je dan vindt hihihi

    Maar gelukkig heb je deze op tijd gevonden!
    Vind hem stoer!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt stoer! Fijn dat je hem nog vond zolang hij hem aan kon :) Mij lukt het wel eens dit soort projecten tegen te komen, af te maken en dan blijkt het te laat te wezen. Ook een lekker vest voor dit weer! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat heb ik dus vaker hoor, dat het dus echt niet meer past... da's balen en je leert ervan.. denk je...

      Verwijderen
  7. wat een mooi stoer vest!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig vestje! Echt heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi heb je dat gemaakt. Het is maar goed dat je het op tijd uit het tasje hebt gevist, nu past het vest nog prima ;-)
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig vest geworden en waarschijnlijk heel wat goedkoper dan een echt Gaastra-vest. Ik heb ook nog zo'n tasje liggen. Ben voor onze eerste (ondertussen 18 jaar) begonnen met het breien van een vestje (had nog nooit gebreid) en bij elk kind begon ik er vol goede moed weer aan. We hebben er nu vier, maar het vestje ligt er nog steeds. Hahaha. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap gedaan, een ideaal vestje voor dit weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. waw knap ventje zeg met een super knap vestje!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bij mij is het een mand...in de kast...of beter onderaan de kast waar ik dan andere dingen op stapel, om de mand dus niet te zien en te kunnen negeren/vergeten.
    Mooi jasje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha, een mand ziet er dan weer gezelliger uit dan een tasje, dát dan weer wel!

      Verwijderen
  14. Wat een stoer vest! Mooie kleuren ook, hartstikke leuk!
    Enne.........over onafgemaakte projecten gesproken, je zou hier eens om een hoekje moeten kijken!!
    Ooit, ooit, ooit komen ze allemaal af ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nice photos! Happy day for you! xxx riitta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gedaan!

    Het valt nog best wel mee hoor. Was afgelopen week bij mijn oude tante van 83 jaar een beetje aan het opruimen in haar hobbykamer (en slaapkamer en woonkamer) en vond daar zo veel half affe project tasjes dat we gerust nog even door kunnen gaan met projectjes beginnen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow echt geweldig dit vest! Superrr dat je dit toch nog op tijd hebt gemaakt en zoonlief weer blij hebt gemaakt. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...