maandag 6 augustus 2012

Christian 9 jaar !

Vandaag wordt mijn kleine mannetje alweer 9 jaar !
Omdat bijna iedereen op vakantie is/gaat, hebben we het afgelopen zaterdag voor de familie gevierd.
Hij was het stralende middelpunt op een gekke dag wat weer betreft. Het begon goed, mét zon en goede temperatuur, maar tegen de tijd dat de visite kwam, regende het pijpenstelen, oei ! En opeens.... was daar weer de zon! We hebben dus toch lekker buiten kunnen zitten en de bbq heeft z'n werk gedaan (de rosé ook trouwens haha). Er waren dit keer niet heel veel kinderen, maar eerlijk gezegd vond ik dat voor Christian ook nog niet zo gek. Want veel drukte om zich heen kan hij niet zo goed handelen (dat heeft met zijn gehoorprobleem te maken), door teveel getetter en gedoe heeft hij de neiging zich ófwel af te sluiten ófwel zich als een clown te gedragen. Nu kon hij gewoon zichzelf zijn.
Ik had een leuke collage gemaakt maar hij doet 't niet, grrrrrr. Dus ik laat zo maar een paar foto's zien.
Gefeliciteerd lieve schat.
Van grote zus kreeg Christian een Ajax bal.
Van papa, mama en oma een Playstation 3
Christian is heerlijk verwend met veel cadeau's, een spel glazen stapelen, een schilderij van Cars om zelf te beschilderen, potjes klei, vinger skate board, zo een klein fietsje, Ontdek de wereld van magneten en Ontdek de wereld van vingerafdrukken (Hema), Een boek van Willem Wever - de 50 leukste vragen over de natuur (Hema), een insectenpot, een klappertjespistool en ik ben vast nog wat vergeten.

En zelf..... kreeg ik ook nog cadeau's voor mijn verjaardag. Onder andere..... Het Boek !!
En daar ben ik toch wel zó blij mee ! Kijk.... rokjes maken kan ik natuurlijk al lang maar dit boek is bijzonder geschreven, heeft prachtige foto's en is dus ook gewoon een must-have haha!

:-)
Op dit moment regent het weer in Het Zaanse, laten we hopen dat de zon ook nog even doorkomt !

xxx Syl


25 opmerkingen:

  1. eum, als ze 9 jaar worden dan willen ze niet meer 'klein manneke" genoemd worden :o)
    ziet er een heel leuk feestje uit met toffe kadootjes
    en idd, dat boek is gewoon al tof om in te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahaha je hebt gelijk, het is een grote kleine man hahahaha

      Verwijderen
  2. Een hele gelukkige verjaardag gewenst van ons!!!!

    Zoveel pakjes, daar wordt zelfs een grote vent van 9 nog super blij van natuurlijk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je zoon!! Hij is goed verwend!!

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd trotse mama !!..wat een heerlijk ventje....maar wat zit er nou om zijn hoofd heen???...heeft dat met zijn gehoor te maken??...liefs Ria...xxx...de zon schijnt hier!!...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Wat er om z'n hoofd zit heet een BAHA (Bone Anchored Hearing Aid), daarmee wordt het geluid van buitenaf via de schedel naar het binnenoor getrild, hij kan dan iets beter horen. Als ie wat groter is wordt dit apparaatje op z'n schedel geklikt maar voorlopig gaat er niet geboord worden in mijn mannetje :-(
      En hier regent het nog steeds, sterker.... het giet!

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd met je kanjer, bijna een tiener :) En wow, wat issie goed verwend zeg!!
    Ja, wat een piepweer vandaag! En zo raar ook; zon, onweer, zon, hagel....je snapt er niks van hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gelukkige verjaardag voor je mannetje! En ook voor jezelf natuurlijk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie kanjer en wat is hij verwend zeg, heerlijk om te zien dat je kind zo geniet, hé Syl???

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je zoon en met jezelf!
    Echt Hollands zomerweer is het de laatste tijd. Tussen de buien door maar lekker genieten.
    En ja ----- HET rokjes boek staat ook op mijn verlanglijstje (ben alleen nog lang niet jarig...)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey die lieve Syl oh gelukkig laat je het hier nog even weten in een blogpost, want ik was het alweer vergeten hihi. Van harte gefeliciflapstaart met Christian, fijn dat jullie zo'n mooie (nou ja bijna mooi qua weer dan ;)) dag gehad hebben!
    Dikke knuffels van mij voor jou ennuh als je wilt mag je die weer doorgeven aan je kanjer van een zoon (als hij nog geknuffeld worden wil hihi). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, mijn kanjertje is een echte knuffelkont, heeeeeerlijk! Ik geef ze dus door hoor. Ik heb je pakje inmiddels ingepakt, gaat morgen naar je toe !

      Verwijderen
  10. amaai zeg, 9!!! Dat is al geen kleine man meer!
    Voor allebei een heel dikke proficiat gewenst en geniet van jullie cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkige verjaardag aan jullie beide!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke foto's en alvast een dikke proficiat voor je zoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Syl, een dikke proficiat voor je zoon en zoveel leuke cadeautjes dat hij heeft gekregen.lieve groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk cadeau heb je gekregen ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hiep hiep hoera voor de GROTE man!!!
    Super verwend zeg!! (en zo hoort het!!)

    Jurkje van Laura(Vorige post)Is weer top!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...