vrijdag 11 mei 2012

little things


bron: pinterest


Fijn Weekend !

xxx Syl

14 opmerkingen:

  1. So true ! fijn weekend, liefs,CarlaK

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gezegd! Leuk weekend toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal mee eens!
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. daar zit inderdaad waarheid in!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goeiemorgen,
    Bedankt voor je berichtje, ja wat zou ik daar nu toch eens van moeten maken he'?Ik ben nu alleen nog maar naar de kleurtjes aan het kijken, ze zijn zo schitterend allemaal.Als je sugessties hebt hoor ik het graag hoor.
    Lieve groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Staat er niks leuks in aaaaaaaaaaaaaaal die (Japanse hihi) boekjes die je ook hebt gekregen?

      Verwijderen
  6. En of...!!!

    Genietse!

    Groetjes en liefs Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor de tip, er staan erg leuke patroontjes tussen.
    Fijn weekend Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een waarheid!~Vroeger zag ik dat echt niet en niemand kon het me laten zien.. Maar moet je maar eens terug gaan in je herinneringen; het zijn vaak de kleine dingen die het zo speciaal maakten...

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...