zondag 29 april 2012

Grappige Haakpatronen

Al snuffelende op het net vond ik o.a.dit :
Je ziet 't goed, een toiletpot.
Geen idee waarom je dit zou willen haken maar het is best grappig.
Patroon vind je hier.
Leuk voor een verkleedpartijtje, lijkt me ook niet heel moeilijk. Hier vind je het patroon.




Tic-Tac-Toe ofwel Boter Kaas & Eieren. Zo zou je ook een damspel kunnen maken denk ik. Leuk om mee te nemen op reis, je rolt het zo op.
Hier is het patroon.
Gezellige Hollandse tulpen vind je hier.

Vandaag ga ik lekker een beetje opruimen en rommelen. Het plan is ook om de tuin te ontdoen van onkruid. Echt lekker weer is het niet maar volgende week komt onze nieuwe loungeset, ik kan niet wachten !

Met Laura gaat het weer iets beter, nog altijd niet koortsvrij maar ze is weer wat pittiger.

Fijne Dag !
Syl

13 opmerkingen:

  1. O,die tulpen zijn leuk zeg, even opslaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een grappig idee, een gehaakt spelletje.
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, hoe kom je erop om een toiletpot te haken! Hilarisch! Leuke patroontjes heb je gevonden.
    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom niet meer bij....een gehaakte toiletpot. Het spelletje vind ik wel ontzettend leuk!!
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn zwartgespoten vaasjes. Laat je het zien als je wat met het kaststel van je ma doet?
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga het echt doen met dat kaststel..... nu is het gewoon te lelijk en zit het in een koffer, met verf worden het tamme vaasjes denk ik want er zitten geen tierelantijnen aan maar ik ga het proberen!

      Verwijderen
  5. Wat leuk, moet je eens op Raverly kijken, nou dan schrik je er van wat ze allemaal verzinnen (18+).

    Vind het varkenshoofd wel grappig maar alleen te gebruiken als je een nekhernia wil, dat is erg zwaar garen.

    En het spelletje moet ik onthouden, leuk voor op vakantie inderdaad. Bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha die WC pot.......
    Het varkens koppie vind ik wel heel tof!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms sta je toch ook versteld... Die toiletpot.. nee maar!
    Lijkt me echt niet praktisch, maar geinig is het wel.
    Dat van je tuintje onkruidvrij maken is een goeie.., dat zou hier ook heel hoognodig moeten gebeuren! Nou misschien morgenmiddag, het wordt lekker weer zeggen ze!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad, grappige haakpatronen! Maar die tulpjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke foto's heb je gevonden!
    Gelukkig gaat het met je meisje weer iets beter,..
    het is maar niets als ze ziek zijn.
    Succes met het onkruid het is altijd een oneerlijke strijd vind ik hihihi

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...