woensdag 14 december 2011

Uiltjes

Uilen........... dat zijn van die bijzondere vogels. Een beetje gek zoals ze hun kop zo een beetje helemaal rond kunnen draaien..... en soms ook een beetje eng met die priemende ogen, scherpe snavel en klauwen.

Uilen........... overal op het net kom je ze tegen, getekend, geknutseld, gehaakt, je kan het zo gek niet bedenken.

Zo langzaam maar zeker komen hier steeds meer uilen binnen....

Een poos geleden heb ik een uil gehaakt,  maar dat zou net zo goed een Barbapapa of een pinguin kunnen zijn... m.a.w. vond ik niet echt goed gelukt. Dat kun je wel eens hebben.

De jute zak waar ik het over heb gehad in een vorige post, heb ik lekker verknipt. Ik heb er heel simpel een krans mee omwikkeld. Midden in die krans woont nu een uiltje (die had ik al).


Ik begrijp waarom zuslief van die jute zak afwilde. Raar spul, stoffig, die haartjes lagen overal.

En vandaag werd ik verrast door een pakje dat op de mat lag. Ik heb een troostprijs gewonnen bij ByMiekK !! Zo leuk........ een haaknaaldenmapje !! Het is al in gebruik, superhandig voor al die rondslingerende haaknaalden. Ik ben er heel blij mee en kijk hier nou..... nog meer uiltjes !!
Marieke maakt onwijs leuke dingen, heb je ook al eens in haar webshop gekeken?


Dank je wel Marieke !

En ik wil jullie ook bedanken voor al die lieve berichtjes die jullie achterlaten, vind ik altijd zo leuk om te lezen. En nieuwe volgers.... welkom!

Volgens mij staat bij iedereen de kerstboom al, behalve bij mij.... hij moet van zolder komen, van de vliering, ik ga me daar niet aan wagen aan dat zware ding. Vanavond komt er ook niets van want we gaan naar een informatie avond van een middelbare school voor dochterlief. Het zal dus pas dit weekend worden ben ik bang. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er altijd een beetje tegenop zie om de kerstboom op te tuigen. Maar als ie eenmaal staat, is het altijd weer gezellig. Intussen kan ik wel heel veel inspiratie opdoen als ik al die mooie bijzondere bomen zie op jullie blogs !


Liefs, Sylvia


3 opmerkingen:

  1. Grappig dat er bij jou vandaag ook een troostprijspakketje op de mat viel!! Hier heeft de postbode met heel veel moeite een envelop door de brievenbus geworsteld met jou als afzender.

    Woh, wat had je er veel ingedaan! De meiden zijn erg blij met de knijpers en de Disney magneetjes. En ik ben blij met de rest!
    Nogmaals onwijs bedankt!@

    ps. hier staat de kerstboom ook nog niet, hoor. Manlief gaat er vrijdagmiddag 1 kopen met de meiden. Opzetten zal dan denk zaterdagmiddag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Corinda, wat zijn we blij hè hihi. Veel plezier ervan hoor, lekker knutselen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja uiltjes zijn enorm schattig he!
    Ik begrijp helemaal wat je bedoelt met het optuigen van de boom,..dat heb ik ook vooral de lampjes grrrr..

    Maar als 'ie eenmaal staat geniet je er weer van!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...