woensdag 19 oktober 2011

Zomaar een Dag in de Herfstvakantie, Kringloopschatten No.2

Wat doen we zoal in de herfstvakantie ?
Nou............. toch best nog veel !

Net doen of we slapen als mama met fototoestel de slaapkamer van Laura insluipt ...
om vervolgens te proesten van het lachen !
Hortensia in de tuin geplukt om mooi te laten drogen in een vondst van de kringloop....


Nog wat kastanjes en andere schatten gevonden om een leuk plekje in de vensterbank te maken. We hebben daarvoor het plantenrekje van de schuurmuur afgeplukt. Christian mocht dit helemaal inrichten zoals hij het mooi vond. Mogen stenen ook bij de herfst mam? Tuurlijk joh !




Samen kringlopen op zoek naar echte schatten. Christian vindt vooral de speelgoed afdeling daar erg interessant maar aan Laura merk ik dat ze mijn genen heeft. Mam, dit is leuk ! Kijk.... blauw, lila en groen. Dat zijn precies de lievelingskleuren van mijn vriendinnen en mij ! Dan doen we high tea! En dan maken we ook cupcakes ! Oh dan smelt je toch...
De bekers en kopjes in zachte pasteltinten verdwenen dus in het mandje, voor het geld hoef je het niet te laten. Een leuk dienblad konden we niet vinden maar voor 3 euro bij Kwantum konden we het witte blad niet laten liggen.


En tussen de bedrijven door haak ik zomaar wat...... kussentje wordt dit....
het garen is van Wibra en Zeeman, acryl volgens mij. Beetje wollig, denk toch dat ik haakkatoen lekkerder vind verwerken.

We hebben de voetbaltraining stiekem overgeslagen, niet verder vertellen hoor ;-)
Omdat de Man des Huizes vanavond UitHuizig is, gaan wij met z'n drietjes heerlijk uit eten........
bij de Mac  !
Ik zie trouwens dat ik al meer dan 25 volgers heb ! Dat maakt me superblij !
Ik ga even brainstormen over een leuke give-away.... even kijken wat ik daarvoor kan gebruiken.
Wordt vervolgd dus...

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk toch, zo lekker aan rommelen in de vakantie. Voor je het weet leven we weer op de klok! Geniet er nog even van!

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oohhh, wat word ik hier jaloers van; hier is het volgende week pas herfstvakantie! Nee hoor, want eigenlijk vind ik het leuk om te lezen dat het er zo gezellig aan toe gaat. En dat kussentje gaat vast leuk worden, want de kleuren passen goed bij elkaar. Leuk he, haken!
    Geniet van deze lekkere vakantie!

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zaaalig, met je kids wat rondsnuffelen & samen gezellig uit eten gaan, geniet ervan!!! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker hè zo'n herfstvakantie, lekker aanrommelen. Onze kids zijn nu ook vrij. Heerlijk knutselen, lekker dansen in de kamer, gek doen, beetje haken, beetje shoppen......Leuke kleuren voor het kussen, past bij de herfst. Enne....we komen er wel uit met de collages hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...